Deze woning is verkocht onder voorbehoud

Galjoen 13 Nijkerk

Verkocht onder voorbehoud

Je eigen plek in de wijk Groot Corlaer is nu binnen handbereik. Dit instapklare driekamer hoek appartement(met lift) heeft een balkon op het westen, twee slaapkamers en een eigen berging voor de fiets.
Vanuit de woonkamer, het balkon en één van de slaapkamers kijk je uit op een groenstrook.

In 2020 is het appartement gerenoveerd met een nieuwe keuken, badkamer en schilderwerk aan de binnenzijde. Het appartement bevindt zich aan het einde van de galerij waardoor je hier rustig woont.
Het kleinschalig appartementengebouw staat in de wijk Groot Corlaer, in de buurt van vele voorzieningen: winkels, scholen en sportvoorzieningen. Parkeren kan voor het appartementengebouw en met de auto ben je binnen 5 minuten bij de op- en afrit van de A28.

Appartementengebouw: Het kleinschalige appartementengebouw heeft een centrale entree van waaruit je met de trap of met de lift naar de eerste verdieping gaat. Op de begane grond heb je de beschikking over een eigen berging, ideaal voor de fiets.
Appartement: In de hal zijn de meterkast, de deur naar de woonkamer en een nis voor de kapstok. Je ziet direct dat het appartement netjes is bewoond en een fijne sfeer heeft, mede dankzij de grijze laminaatvloer.
Deze vloer ligt in nagenoeg het hele appartement. Dankzij de grote ramen is de woonkamer een lichte leefruimte. De deur geeft toegang tot het balkon en er is genoeg ruimte voor een gezellige zithoek en een eethoek.

Naast de woonkamer is de keuken (2020) opgesteld in een U-vorm met een combi-oven vaatwasser koelkast en losse vriezer. Vanuit de woonkamer is een gang te bereiken met aansluitend twee slaapkamers, de badkamer en de cv-ruimte.
De grote slaapkamer is aan de voorzijde van het gebouw en de tweede kamer is geschikt als slaap- of werkkamer. Tussen de slaapkamers bevindt zich de badkamer, voorzien van een raam en de aansluitingen voor de wasapparatuur. De badkamer is ingedeeld meteen douche, toilet en een wastafel.

Exterieur: Vanuit de woonkamer is het balkon van bijna 4,50 meter breed en iets meer dan 1 meter diep te bereiken. Vanaf het balkon kijk je uit op de lage bebouwing en het openbare groen, waar tevens een speelplek is voor kinderen.

Dankzij de ligging op het westen geniet je hier volop van de middag- en avondzon.

- Lift aanwezig
- VVE kosten € 189,43
- Volledig geïsoleerd
- Energielabel B (geldig tot 21-09-2030)