Holkerweg 39 Nijkerk

Vraagprijs € 1.250.000 k.k.

Woonboerderij Edelweiss aan de Holkerweg is een zeer ruime woning met een klassieke architectuur en grote ramen, voorzien van wit-groene raamluiken aan de voorzijde.
Het perceel heeft een fantastisch formaat van circa 1725 m² en de woning biedt, dankzij de slaapkamer en badkamer beneden, de mogelijkheid om gelijkvloers te wonen.
In totaal zijn er vier slaapkamers, twee badkamers, een grote berging/hobbyruimte en een garage met carport. De ligging, net buiten fase 2 van het nieuwbouwplan Doornsteeg, zorgt ervoor dat voorzieningen als een basisschool en speeltuintjes op loopafstand zijn.

Begane grond:
Via de mooie, groene poort rij je de lange oprit op, waar meer dan genoeg parkeergelegenheid is. Ook de carport en de vrijstaande, stenen garage met sectionaalpoort bieden ruimte aan de auto, motor, fietsen en andere spullen.
Aan de rechterzijde van de woning is de overdekte entree, die toegang geeft tot de ruime hal. Aan de linkerzijde zijn de hardhouten trapopgang en een ruime bergkast. Naast de voordeur zorgen twee glas in loodramen voor een hal met karakter. Aan de rechterzijde, naast de meterkast, is de toiletruimte met fonteintje. De L-vormige woonkamer met gaskachel en erker is een grote en lichte leefruimte, met fraai uitzicht naar de tuin en een mooie verdeling tussen het zit- en het eetgedeelte. In de aangrenzende, dichte keuken is ruimte voor een ontbijttafel en de massief houten hoekopstelling is voorzien van diverse inbouwapparatuur.
In de hoek van de keuken is een deur naar de bijkeuken, waar vanuit de tuin en de ruime berging/hobbyruimte te bereiken zijn. Dit is voor een ondernemer een interessante ruimte met een eigen entree, ramen rondom en verwarming. Als kantoor aan huis of praktijkruimte is dit een zeer geschikte ruimte. Gelijkvloers wonen is mogelijk dankzij de slaapkamer en badkamer op de begane grond. De slaapkamer met vaste kastenwand grenst aan de badkamer, ingedeeld met een ruime douche en een wastafelmeubel.

Eerste verdieping:
Vanaf de overloop zijn drie slaapkamers en de tweede badkamer te bereiken. Aan de voorzijde is de zeer ruime hoofdslaapkamer met een vaste kastenwand en aan de achterzijde zijn kinderkamers van goed formaat. De badkamer is ingedeeld met een ligbad, aparte douche, wastafel en een toilet. Achter de laatste deur op de overloop is een berging met de opstelling van de HR-ketel.

Tuin:
Rondom Edelweiss ligt een fraai aangelegde, goed onderhouden tuin met een groot gazon en gevarieerde beplanting. Aan de straatzijde zie je een klassiek, groen sierhekwerk met brede poort.
Op perceel staan niet alleen de woonboerderij en de garage met carport, maar ook twee houten tuinhuizen die qua stijl perfect in het geheel passen. Welke invulling geef je hieraan? Misschien krijgen de kinderen wel hun eigen ruimte, of staat een man cave op je verlanglijstje …

- Houten kozijnen, voorzien van HR+ glas
- Verwarming via een HR-ketel (Nefit Ecomline, 2002) en een gaskachel
- Gelijkvloers wonen dankzij de slaap- en badkamer op de begane grond