Van Noortstraat 32 Nijkerkerveen

** VANWEGE DE GROTE BELANGSTELLING VOOR DEZE WONING KUNNEN WIJ GEEN NIEUWE BEZICHTINGEN MEER INPLANNEN. **

Tussen Amersfoort en Nijkerk, in het rustige Nijkerkerveen, staat deze prachtige woning met drie slaapkamers die in de periode 2021/2022 van top tot teen is verbouwd. Van elektra tot keuken, badkamer, toiletruimte, vloer- en wandafwerking is dit een huis met een fantastische uitstraling. Ook is de woning gasloos dankzij de elektrische vloerverwarming, elektrische wandpanelen en 14 zonnepanelen. De diepe achtertuin met stijlvolle veranda nodigt je uit om, zodra de temperatuur goed is, van het buitenleven te genieten.

De hal is, net als de rest van de woning, fraai verbouwd. De grijze laminaatvloer ligt op de hele begane grond, met elektrische vloerverwarming in de hal en woonkamer. Rechts in de hal zijn de gerenoveerde trap en de moderne toiletruimte, ingedeeld met een wandcloset en een fonteintje. Mooie details zijn de geglazuurde tegels in visgraatpatroon en de lichtgrijze wandtegels met zwarte voeg.
In de woonkamer zie je de woontrends van nu, waardoor je al snel de meubels neer kan zetten. Het zitgedeelte is aan de voorzijde en het eetgedeelte aan de achterzijde, beiden met mooi uitzicht naar de tuin. Niet alleen de muren, maar ook het plafond is gestuct en de open kast met lades is, net als de plinten en de deur naar de hal, uitgevoerd in stijlvol zwart.
De dichte keuken is fraai ingedeeld met een dubbele, zwarte wandopstelling (2021) met een wit marmerlook blad. De inductie kookplaat, afzuigkap, vaatwasser, oven, magnetron en koel-/vriescombinatie zijn ingebouwd.

De stijl van de begane grond is ook op de eerste verdieping aanwezig. Stucwerk, zwarte plinten, mooie laminaatvloeren en zwarte deuren vormen een fraai geheel. Er zijn drie slaapkamers op, waarvan twee aan de achterzijde. In alle slaapkamers hangt een elektrisch wandpaneel, die zorgt voor een aangename verwarming. De open inbouwkast in een van de slaapkamers biedt ruimte om de wasmachine en droger neer te zetten.
Aan de voorzijde is de badkamer, geheel vernieuwd in 2021. Dankzij het grote raam is de badkamer heel licht en de ruimte is ingedeeld met een grote inloopdouche, zwarte designradiator en een dubbel wastafelmeubel. De ronde spiegel met indirecte verlichting, de blauwe wandtegels in visgraatmotief en de zwarte kranen maken de badkamer helemaal af.

Zolder:
Via een luik met vlizotrap geeft toegang tot de bergzolder met een nokhoogte van 1.85 meter.

Tuin:
Vanaf de rustige straat kijk je naar de strak aangelegde voortuin met siergrassen en een palmboom. Verrassend is de diepe achtertuin op het oosten met een grote veranda, een terras, stenen berging en een stukje gras. In de hoek van de tuin is een poort naar de steeg.

- in 2021/2022 is de woning in eigen beheer verbouwd;
- Fraaie achtertuin met een grote veranda;
- Houten kozijnen met HR++ glas (m.u.v. toiletruimte);
- Het buitenschilderwerk is in 2019 uitgevoerd;
- Elektrische vloerverwarming in de hal en woonkamer (2021);
- Elektrische wandpanelen in de keuken en op de eerste verdieping (2021);
- Warm water via een elektrische doorstroomboiler;
- 14 zonnepanelen (oost-west) van 415 Wp, geïnstalleerd in 2023;
- De elektrische installatie is in 2021 vernieuwd;
- Energielabel C

glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie, tv kabel, zonnepanelen
in centrum, in woonwijk

dubbele wastafel, inloopdouche